Wednesday, August 11, 2010

Bye


I love you
From the very first time
And I love you still...
I feel very sorry and grateful to you
Maybe, we don't have our memory to think of, 
But we always remember about each other
If only I didn't make you tired...
Then, I wish you happiness....I'm smiling too.
Loving people, no matter smiling or crying
So, I am very sorry and grateful to you.
I love you so much,
From the very first time
and I still do now.
Bye...
edited, translated  and interpreted in English by : Wid Kosoo, based on Mee Yop Kim and Rayvon

Aku mencintaimu
Dari sejak mula
Dan aku masih tetap mencintaimu...
Aku  merasa bersalah dan berterima kasih padamu
Meski mungkin, tak banyak hal yang kita kenang
Tetapi kita selalu  saling mengingat
Jika saja aku tak membuatmu lelah...
Karena itu,  kumohon kau berbahagia ....dan aku pun akan tersenyum
Mencintai seseorang , kadang  tersenyum kadang  menangis
Karena itu, aku merasa bersalah dan berterima kasih padamu
Aku sangat mencintaimu
Dari sejak mula
Hingga sekarang jua
Selamat tinggal...

translated and interpreted in Bahasa Indonesia by : Nenden Suherni

No comments:

Post a Comment